Åh vilken bra start på dagen =D

Godmorgon/förmiddag på er alla bloggläsare!

Å
h min dag kunde ju inte ha börjat bättre efter att jag försovit mig.
Ringde en av mina bästa APU platser genom alla åren jag har gått på barn och fritid och frågade om jag kunde få nämna de två handledarna jag hade där som referenspersoner och de sa att jag kunde det.
Och att personen jag pratade om tyckte att det inte fanns något negativt att komma ihåg om mig, bara positivt och önskade mig all lycka till :D Jag är så glaaad :D En riktigt positiv sak och jag är ett steg mot jobb !
(åh jag är så glaaad och jag har varit så skrajj att ringa men nu tänkte jag, nu måste jag ringa och så fick det gå bra för en gångs skull. Tack kära ni och jag är så stolt och glad över att jag har varit hos er och era underbara barn)

Hihihi, och dagen kommer bli bättre för idag ska jag vara med min underbara Fredrik !
Vi ska åka tillsammans till stan och där ska vi träffa min älsklingsunge Carro <3
Kan ens dag bli mycket bättre ? Får träffa två underbara människor och ja, allt är så underbart :D:D:D

Sedan så ska jag hem, ta det lungt och äta middag för att sedan kolla vidare på jakten efter nya idol ;)
Var ju jätte många bra sångare som gick vidare från malmö i gårdagens program så man förväntar sig väl kanske inte så mycket idag eftersom det brukar vara ett platt fall, dessvärre.

Och nu är det inte lång tid kvar tills jag ska med Diana och hennes kille på en tur i landet ;)
Ska följa med dom till Dianas föräldrar och så ska vi göra något som jag inte vet om.
(är jätte förväntansfull, det blir säkert en oförglömlig helg som jag kan lägga till min samling =D )

Nej nu måste jag äta frukost och börja skriva mina jobbsansökningar för jag ska skicka dessa utkast till min handledare så han kan kolla om det är bra eller om det är något som jag ska ändra på.
Hoppas att han inte har så mycket negativt att säga så jag kan skicka iväg dessa till någon förskola så jag kan få jobb så snart som möjligt. ÅH JAG ÄR SÅÅ GLAD SÅ GLAD . hihihi !! / Jessicka

Bara en vecka kvar tills jag fyller år.
19/9 blir jag 19 år! (haha, många 9:or ) ;D

Kommentarer
Postat av: Diddi

Nej gumman nu är det inte långt kvar :) kan lova att det blir riktigt roligt o att du garanterat kan lägga detta till din samling av roliga saker :-)
Ska försöka få fram lite information till dig idag så du kan få veta lite om vad du behöver ha med dig och så.
Vad var det som gjorde att din dag inte var så bra igår förresten? glömde skriva det i kommentar till dig då. Skönt att det är bra idag o du får träffa både fredrik o carro :)
Kram kram

2007-09-12 @ 11:22:26
URL: http://diddi82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0