wiieee

hejsan och god eftermiddag alla!


M
ja jag orkar egentligen inte att skriva blogg idag, men jag gör det i alla fall.
haha har bara sovit fyra timmar inatt , somnade halv fyra och skulle upp vid halv 9 för att komma iväg till arbetsförmedlingen för att träffa min handläggare så jag vaknade då men orkade inte stiga upp, bara låg där som en död sill. men jag kom iväg i alla fall fast jag typ inte sovit ett dugg. Var ledsen igår och stressad över det här med jobb och så arg på mig själv för att jag är för feg att ringa och så.. tycker det är jätte svårt, är forfarande så pass osäker på mig själv och att jag är bra på det jag gör.. men nu får jag skärpa mig , det är bara att fortsätta.

Pratade med min kära Diana över telefon och hon sa att man kan ju skicka mail till de arbeten man har sökt och visa sitt intresse, ja istället för att ringa. okej jag tycker ifs att det är bättre att ringa. men om man nu inte föredrar att göra det och om man som jag är mycket nervös och ja kanske glömmer helt och hållet vad man ska säga så är det en toppenidée. Att jag inte tänkte på det innan liksom, snacka om att vara helt borta.. så tack så mycket gumman<3

Och så fick jag ett mycket trevlig gb från min älskling carro som sa att hon kommer att bjuda med mig till gävle där hennes mamma och bror bor så jag får se hur hon bor där och ja hälsa på. som en efterskottspresent.
Är så glad ni anar inte, det ska bli SKIT KUL! v.44, inte lång tid kvar nu , då har carro lov och då ska hon komma till mig och ja sen så åker jag med henne då da till gävle och hälsar på :D ska bli helt enkelt underbart, LÄNGTA!!

Ja just ja så var det om helgen jag skulle skriva också, just det.
Det blev aldrig någon fest / maskerad eller vad jag nu ska kalla det , det var i alla fall peruktema.
För jag var så himla trött och Fredrik också plus att det var lite annat så men han kom i alla fall tillbaka till mig och sov över , så vi kollade på lite simpsons avsnitt och myste :) Så jag har haft en mycket trevlig helg :D

Nej nu orkar jag verkligen inte skriva något mer , men jag vill bara önska allihopa en jätte trevlig måndagskväll!
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0