vet inte..

hej och god morgon bloggare!

J
a jo jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva förutom att jag är uttråkad verkligen.
Jag har inte skrivit blogg sedan fredags och det beror på att jag inte hade något att skriva och för att jag inte har haft datorn sedan i söndags så :P Men det gjorde ju inte så mycket för jag hade endå inget att skriva lixom:P

Eller jo, jag hade det jätte kul hos Diana fre-lö. Vi spelade yatzy, myste och på lördagen spelade vi fia med knuff, mer yatzy och sedan körde vi mario kart, det var jätte kul , länge sedan som jag spelade det , haha och det märkte man snabbt eftersom jag kom trea varenda gång förutom en gång, då jag kom tvåa.. =)
Sedan kollade jag och Diana på bumbibjörnarna :) hahaha ;) och sedan åkte jag hem :(

Imorgon ska jag följa med Lena för hon ska göra sitt teoriprov, ja om något nu inte händer så blir det så.
man vet ju aldrig vad som kan hända, man kanske blir sjuk eller något annat. min mens är försenad så om den kommer och jag får jätte ont så orkar jag ju inte att åka till stan lixom. men vi får hoppas på det bästa för jag har verkligen ingen lust att sitta här hemma och glo.

Just det ja, igår pratade jag med min kära Caroline <3 hihi, carro ;)
Vi planerade inför v.43-44 , vecka 44 har hon höstlov nämligen så då kommer hon upp till sthlm(till mig alltså)och stannar här tills måndag v.44, då åker vi sedan vid lunchtid till gävle och där stannar jag resten av veckan :D
det ska bli jätte kul och vi får ta och hitta på roliga saker gumman !! Men bäst av allt, vi får vara tillsammans över en vecka !!! 10 dagar bara du och jag <3 ( eller ja , lite mer 9 dagar eftersom du kommer sent på fredagen)
Det blir bara att räkna ner dagarna min kära gumma, inte lång tid kvar nu alls <3

N
ej nu orkar jag inte skriva något mer, har ingen aning vad jag ska göra idag så (det är meningen med min rubrik=vet inte..) = vad jag ska göra idag. hehe men kanske något händer ,vem vet :)
tänkte gå till arbetsförmedlingen men jag är helt slut, jag orkar inte.. det är inte bra men jag ska kolla jobb nu hemifrån :)
/ Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0