tisdag, shoppingdag.

Hej hallå.


H
mm om jag ska vara ärlig så hade jag ingen lust att skriva igår, det var en jävla skit dag och jag hoppas att de som gjorde att det blev det ruttnar i ..

Idag är det i alla fall en ny dag och jag ska snart iväg till centrum för att boka en tid hos frisören, ska få klippa mig.
Ska be henne/honom klippa mina toppar , fixa till min lugg lite och kanske klippa upp håret lite, så tråkigt när det bara hänger och det inte är någon frisyr direkt. Sedan ska jag vidare till täby för att kolla om jag inte hittar en vinterjacka där, om inte så ska jag köpa andra kläder som jag behöver, då får vinterjackan vänta eller så får jag helt enkelt gå i den jag har, dunjackan som dunar och är från 2004.. inte så mycket att göra..

Senare ikväll så är det ju desperate housewifes.. det ska bli kul att se, alltid kul =)
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får se om jag hittar en snygg hårfärg också för jag har fått utväxt som inte är särsligt snyggt..

Nej hurreni , nu orkar jag inte att skriva mer idag, men ha en bra tisdag och jag hoppas alla hade en bra måndag ?
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0