sista gången , jag lovar sista gången...

jag har bara en enda sak att skriva om i min blogg idag och det är att de jävlarna ska veta att de lever.
Åh vad de ska vara glada att jag är väluppfostrad och att min mamma har gjort mig till den människa jag är idag för annars ...

vet att det är fel att skriva saker som kan uppfattas som hot och jag ber verkligen om ursäkt men min familj (speciellt min mamma) har fan tagit skit för allra sista gången för jag är jävligt arg och jag vet inte vad jag kommer att göra snart alltså. INGEN HAR RÄTT ATT KRITISERA MIN FAMILJ OCH KOMMA MED MASSA SKIT OCH GÖRA DET VÄRRE. det enda vi någonsin har gjort är att kämpa mot andra människors uppfattningar om oss och jag är så jävla less på det.. det finns inte någon som skulle göra det min mamma har gjort för mig och mina syskon. Och ingen ska få komma och förstöra det och då menar jag ingen !!!

Jag tänker inte vara snäll längre, jag tänker inte låta min mamma stå ensam, aldrig ,över min döda kropp, inte efter allting hon har gjort för mig.. den dagen hon försvinner, ja då är det mycket av dessa orsaker som hon gör det och då ... då vet jag inte vad jag gör... så jag säger tack så mycket , tack för INGENTING!!

Nej , nu är jag inte snäll längre ...


dom har sårat dig för sista gången mamma,
tro mig jag kommer aldrig att glömma det här
och du ska veta att jag finns på din sida och
det är många fler som vet vad du har gjort för oss
och står på din sida, kämpa kära mamma och
fortsätt leva. Jag älskar dig över allt annat,
jag kan inte leva utan dig, jag kan inte det.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0