Nu är man hos gävlarna ;)

Hej bloggare, haha jajjamen nu är man här :D

V
isste ju inte om jag skulle skriva blogg nu när jag här här, men det kommer jag nog förmodligen göra eftersom carro sover längre än vad jag gör, haha nej förlåt gumman nu var jag elak ;) <3 men ja, jag sitter här nu och väntar på att carro ska vakna. men det gör ingenting för msn människorna håller mig ju sällskap =D

Jag trivs jätte bra här , verkligen :D Carros mamma är underbar och det är jätte mysigt att vara här :D
Igår myste vi och hade jätte trevligt, pratade mycket och jag åt godis som vanligt, hahahah!!!
Idag vet jag inte vad som händer, vi ska väl bara ta det lungt eller så skulle vi kanske om vi orkar följa med på loppis, fast dit ska vi ändå på lördag tror jag det var, men om vi nu inte åker med idag så kommer andra dagar =)

Nej nu måste jag ut och ta mig en cigarett men ha det toppen allihop!
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0