jag orkar inte ...

Ångesten tar död på mig, att gå här hemma och ruttna bort tar död på mig.
Jag vet snart inte vad jag ska göra längre, jag söker jobb men inte så mycket som jag skulle kunna för jag är rädd.
Jag kan inte vara rädd, jag måste klara av det här.. alla har varit i en situation som har varit läskig , men man har kommit över det . men jag känner mig så fast, jag kan inte förklara.. jag är helt enkelt fast...
Jag orkar inte mer att känna att jag inte duger, men jag kan inte hjälpa att jag gör det, det är så svårt.
Mest av allt önskar jag att jag inte fanns här något mer ,att jag bara kunde försvinna för allt gör så ont..
och jag kan inte förklara... det gör bara ont i mig och jag vill bara gå ut och skrika...

Jag älskar min familj och mina vänner och jag vill leva vidare, det vill jag. Mitt liv är inte slut föränn om flera år, men det är så svårt.. åh, jag hatar att tycka synd om mig själv.. när det är andra som har det ännu värre, jag hatar det.
tror nog att jag har sagt det ett par tusen gånger förut men..

Hur som helst så om jag inte kommer hemifrån snart och får göra något så kommer det sluta med att jag blir deprimerad. Visst, jag träffar mina vänner och umgås med dom och med min familj, men det är inte alltid tillräckligt.Men jag är glad att jag har dom i alla fall, för annars hade jag inte funnits här idag, verkligen inte.

Inte nu på fredag men nästa fredag så kommer min kära carro<3
Vill ha dig här hos mig nu, jag längtar så mycket!!!

N
ej, nu måste jag snart gå och lägga mig för jag måste till jouren imorgon och ta blodprover och skaffa ny värkmedicin. Imorgon får jag inte försova mig för på måndag går mitt frikort ut.
Så god natt alla.
/Jessicka


Jag vill känna att jag lever, all den tid jag har
ska jag leva som jag vill. Jag vill känna att jag lever,
Veta att jag räcker till.
                  -
Jag vill leva lycklig för att jag är jag,.
kunna vara stark och fri,
se hur natten går mot dag

Jag är här och mitt liv är bara mitt,
och den himmel jag trodde fanns,
ska jag hitta där någonstans.

Kommentarer
Postat av: carro

snart kommer jag och räddar dig, älskling

2007-10-17 @ 23:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0