Ikväll blir det kööör :D

heej!

J
ajjamen, ikväll ska jag med mamma och Fredrik på kör i kyrkligt centrum ( åkersbergas kyrka)
Mamma har gått där sedan förra året och de hade en jätte fiin julkonsert, vet inte om det ska vara det iår men det var väldigt länge sedan som jag var med i en kör på min fritid så det ska bli riktigt kul att se vad det är för något.
Visst, det är äldre människor som är där, men då är det ju bara kul att jag och Fredrik blir ett ungt tillskott.
Mest av allt ska det bli kul att göra något tillsammans med mamma <3

Förövrigt idag så ska jag träffa Fredrik vid 14.00 tiden i centrum, vi ska fika tillsammans med hans kompis(och min) Cicci och hennes kompis Sabina. Det ska väl bli trevligt, bara det att jag har fikat så himla mycket nu på senaste tiden så jag börjar bli riktigt less på det.. aja, då får jag en chans att äta lite vinerbröd, länge sedan så ska ta en idag :)

Sedan så vet jag inte vad som händer, Fredrik och jag går väl hem hit och hittar på något. Äter middag och så innan kören , för den börjar inte föränn vid 20.15 ikväll så det är bara att längta tills dess :)

Nej, nu ska jag göra lite andra saker innan jag måste fixa mig iordning, mitt hår är blött efter duschen och jag måste snart skynda mig att tårka det och fixa frisyr innan håret torkar och blir jätte konstigt och står åt alla håll :P
(mitt hår som vissa andras har ett eget liv :P) Ha en bra torsdag allihop!
/Jessicka

imorgon ska jag till min kära Diana <3
först ska vi till stan och kolla lite
och sedan ska jag sova över hos henne.
wiiie, vad kul .. lääängtar redan ! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0