Idag kommer hon till mig <3

Jag kan inte vara gladare idag för hon kommer till mig idag :D:D:D:D
oj, hehe god morgon alla kära bloggare ;)

J
ajjamen , min kära vän Caroline aka Carro  ( haha ;) ) kommer till mig idag <3
Det ska bli så kul gumman, som jag har längtat! Snart är du hos mig!!! <3<3<3<3<3<<33
Jag har haft det så pissigt ett jävligt bra tag nu så det ska bli skönt att jag ska få komma bort och få vara med dig en heeel vecka i gävle, bye bye sthlm på måndag.

Men först så ska såklart Carro vara hos mig fre-månd.
Ikväll ska vi hålla Fredrik sällskap i stan innan hans tåg till Örebro går, han ska bort och hälsa på en vän =)
haha så lustigt, när Carro åker därifrån så åker Fredrik dit, haha ;)

Sedan så imorgon är det tänkt att vi ska till stan och äta middag och gå på bio:D
Längtar så kul och dessutom så ska vi ju såklart bara vara och skratta och busa som alltid, eller hur gumman ?
Hihihihih :D:D:D:D:D

Igår så var vi på kören igen för andra gången och det var ännu mera kul.
men vi fick också höra igår att det finns en ungdomskör som sjunger samtidigt som den kör som vi går på med mamma och körledaren för oss sa att han tycker jag och Fredrik borde gå med i den efter jul för vi har sånna bra toner och sjunger fint. Jätte positivt och kul fast hela tanken med kören från första början att jag följde med var för att min älskade mamma går där och att vi skulle få göra något tillsammans. Men det kanske är bättre att gå i ungdomskören :) så det ska bli kul :D

Nej nu har jag lite annat att göra innan jag ska iväg på behandling med mamma hos vår kiropraktor.
jag ska äntligen fixa mitt bäcken igen, shit alltså har inte varit där sedan den 31 maj , och det är illa.
jag måste egentligen på behandling helst varannan månad :S
men ha en jätte bra helg nu allihopa, jag vet att jag kommer ha det :D

/ Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0