Hos Diana :)

Hej alla glada.

I
dag gick man upp med tuppen, redan vid 06.15 var man uppe ur sängen för Fredrik sov hos mig till idag och han skulle jobba så det var bara att gå upp. När han gått iväg till sin buss som skulle gå vid 07.15 så tog jag min morgoncigg och sedan ett glas coca cola från gårdagens mys och då var det kört, då kunde jag inte somna om för jag blev för pigg.... så då satte jag mig vid datorn och möttes av en förvånad Lena eftersom jag inte brukar vara inne på msn så tidigt på morgonen och efter ett tag även en undrande Diana om varför jag var vaken så tidigt.

Hahaha, jag förstår dom, jag brukar nu för tiden vakna typ vid halv 11 och då är jag inne på msn vid 11 snåret efter morgonciggen och när man vaknat till. Men inte idag inte ;)
Jag glömde desvärre att skriva min blogg på morgonen för jag gjorde så mycket annat så nu är Diana snäll och låter mig skriva blogg hos henne =) Så jag är redan här, Diana håller på att "bråka" med försäkringskassan.
usch vad jag inte gillar dom alltså.. efter allt skit som morsan har varit med om och flera andra människor så ser jag inte fram emot den dagen då jag måste börja bråka med dom.. suck alltså.. usch. fattar dom inte att det är vanliga människor och deras liv det handlar om vad fan?! .. man börjar ju undra..
Hoppas i alla fall att det går bra för henne =)

Skrev ju igår att jag skulle på kör med mamma och fredrik för första gången men mamma hade inte märkt att det var uppehåll den här veckan för de brukar säga när det är uppehåll men de hade inte gjort det förra gången.. så det blir nästa vecka som det blir första gången vi går på kör. Så varje torsdag nu när det är kör så kommer fredrik att sova över, så det ska bli extra kul varje torsdag :D hihihi. det är tur att det är kör ganska ofta då ;)
(hoppas bara att vi tycker det är kul för annars vill man ju inte gå och då blir det inget på torsdagarna) :(
men nu är jag positiv och ser fram emot nästa torsdag.

Ja ja nu är det fredag och jag är som sagt hos min kära Diana  :D
vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men när Raul kommer hem så ska vi äta middag och efter det så ska vi spela lite sällskapspel, det blir nog monopol ;) Haha jag är skit dålig på det, för jag lägger inte upp rätt taktik.
men det kommer att bli riktigt kul :)

Nej nu har jag skrivit jätte mycket så nu ska jag önska er en trevlig helg om jag inte skriver imorgon.
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0