helg igen:)

hejsan =)

J
a nu är det helg igen , okej jag har ju praktiskt taget helg varje dag nu men i alla fall.
Veckorna går fort och rinner ut i sanden, men jag måste få säga att den här veckan har faktiskt varit händelserik.
Klippt mig, handlat jacka, varit på rimbomarknad och handlat fina saker och haft kul , var på bio igår och såg recident evil 3 och senare ikväll ska jag med fredrik på hans kompis 20 års fest =)

Hahaha, på den är det peruk tema och jag har bara en jätte ful häxperuk som typ är silvrig och har typ svarta och gråa inslag i sig.. urfullt!! haha. Fredrik sov över här igår eftersom vi var och såg filmen så sent för han jobbade.. men han jobbar idag också , men ja kommer tillbaka senare så jag ska bara sitta och vänta på honom , finns inget annat att göra . okej jag kan inte sitta här hela tiden heller för syrran ville ha datorn efter mig och senare vaknar säkert brorsan också och vill ha datorn och då blir det ett jäkla liv.. så låt dagen gå foooort.

Fasiken så missade jag idol igår, men det visste jag redan så det blir bara till att gå upp imorgon och kolla reprisen. jag ska följa idol nu, har inte följt det slaviskt sedan 04 och nu fan ska jag göra det igen!! hahaha xD

Nej nu tänkte jag spela lite innan jag ska försvinna härifrån men jag vill bara önska alla en trevlig helg så hörs vi när vi väl gör det :)
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0