Gävle, här kommer en jävel ;)

Hejsan alla bloggare.

V
ill bara säga kort och gott att idag åker jag till Gävle med min underbara Carro :D
Borta hela veckan, men jag lär ju kika in här lite och skriva några rader i alla fall =)
Helgen har varit underbar i sthlm, vi gick på bio och åt ute i lördags, jätte mysigt :D
Vi såg "härmed förklarar jag er Chuck och Larry", och gu vilken rolig film, se den!

Nej nu måste jag gå till Carro och så ska vi äta frukost och fortsätta packa, men om det skulle vara så att jag inte skulle ha tid eller så att kika in och skriva så vill jag önska er alla en riktigt trevlig vecka =)

Och mina kära vänner, ni har mitt nummer, bara att ringa om ni vill det, ni stör aldrig!!
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0