City akuten och Prison Break ikväll :D

hej människor.

B
ingolotto kvällen igår blev ett fiasko, inte ett enda skit vann man.
Ja ja man hade i alla fall kul med Fredrik & Cicci :)
Fredrik sov över här och vi spelade yatzy och kollade på Askungen och sedan pratade vi lite innan syrran sa åt oss att vara lite tysta, då gick vi och la oss :P

Så idag  var jag på arbetsförmedlingen för att prata med min handläggare, då följde Fredrik med och efter det gick vi till centrum och köpte (jag Winerbröd) och Fredrik en bulle med saffran ( inte lussekatt, det är för tidigt ;D )
Sedan gick vi till bibblan och medans jag letade efter en bok att läsa så satt Fredrik vid datorn och efter det träffade jag på lillsyrran och Amanda + andra från deras klass som stod och väntade utanför för de skulle på bio och för er som inte bor i Åkersberga vet inte att våran biograf facklan ligger i samma byggnad som bibblan :)

Efter det så följde jag Fredrik till bussen och sedan när han åkte hem/till jobbet så gick jag hem och satte mig här. Nu har jag tagit en liten paus och datorn var ledig så då passar jag på att sitta här ett litet tag till :)
hihihi.

Och ikväll gäller det , Seriestart igen för City akuten och spännande Prison Break <3
SÅÅÅ HIIIMLA KUL att det drar igång igen !! och så imorgon tror jag Ugly betty börjar igen också.
Toppen, alla bra serier är igång igen snart då da , bara Medium sen som måste dra igång !!

Annars så händer inte det så mycket mer idag, ska väl snart gå och köpa toalettpapper och bröd för det är slut, får se om mamma har några pengar hemma bara till det, men det får vi hoppas på hahaha , inte kul annars att torka sig i arslet efter att ha gått på toaletten.. haha med vad ? handuk eller ? nej usch.. haha löv.. nej nu ska jag sluta..
Jag väntar även på att österåkersdoktorn ska ringa och ge mig svar på mina prover, ringde nyss och distriktsköterskan har hand om att lämna ut provsvaren så nu väntar jag ju på samtal från henne..
gick ju hos henne ( christina heter hon) när jag fick hjälp med att gå ner i vikt.. ( mm som om det gick bra.. haha)

nej nu ska jag hinna spela lite innan någon av mina syskon ska ha datan/vill ha datan.
Good bajs!
/Jessicka

4 dagar kvar nu tiill du kommer till mig min ängel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0