Yes äntligen!

Go kväll alla därute!

T
isdagskväll, har nog aldrig skrivit min blogg så här sent.. eller det kanske jag har men jag minns det i alla fall inte, hehe men idag hann jag inte skriva på morgonen för när jag vaknade hade jag så mkt annat som jag var tvungen att göra innan jag skulle iväg på coaching.

Men jag vill börja med att säga att gårdagen var en lyckodag :D
För de hörde av sig från en förskola och jag har fått blivit vikarie :D Kanske behövs nästa vecka och jag är så glad!!
Jag vågade ringa upp och prata och det har varit min skräck så sen kommer nästa pers, men jag ska i alla fall fortsätta att leta heltid/deltids jobb för det är ju bättre än ett vikariat men sålänge i alla fall :D JIPPIE! MONEY!
hahaha men ja :) ville bara berätta det :D mer om idag nu då :)

Idag var jag ju först på coaching i grupp och efter det åkte jag till stan för att träffa och umgås med Diana :D
Vi hade det jätte trevligt och roligt ( som alltid, hihi) . Vi fikade och pratade jättemycket om allt möjligt och larvade oss haha . gick runt och kollade i butiker och så fikade vi en gång till innan vi åkte hem till henne och väntade på raul för jag skulle få bli bjuden på middag av dom på max, gu vad gott det var alltså, har bara ätit där en gång förut när dom hade invigning i solna och nu äter jag där typ 7 år senare, haha lite kul XD
Sen  körde de hem mig vilket jag uppskattar jätte mycket så jag slapp åka tåg för då hade jag varit helt slut nu så :)

Så tack för en underbar dag idag Diana så ses vi snart igen <3


I
morgon så var det tänkt att jag skulle ha fikat med maria(blomman) men hon kan inte , pratade med henne nyss så då har jag en vilodag, jätte skönt faktiskt och så har jag inte så förskräckligt mycket pengar + att jag har mkt den här veckan så det är bara bra ifall jag får en vilodag . Men vi får ta det nån annan dag blomman :)

Nope, nu orkar jag inte skriva så mkt mer men hoppas ni har haft en bra dag!
/Jessicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0