Torsdag igen..

Hallojj!

M
jo nu är det Torsdag igen, det är helt sjukt vad veckorna går fort!!
Man hänger ju inte med, haha xD
Och inte har man heller några intressanta saker att säga :P
(fast då är det ju som vanligt då da, haha.)

Dagen började redan vid 07.40 för mig, skulle egentligen gått upp vid 07.00 och gjort lite saker men så blev det eftersom jag inte mår så bra, har forfarande krångel med halsen.. alltså det gör inte ont hela tiden , men det känns irriterande och som om jag är påväg att bli sjuk och så har det varit enda sedan jag var i gävle hos carro !
Så nu får det fan antingen gå över eller bryta ut för jag orkar inte mer!

Men hur som helst så gick jag upp fast jag inte mådde så bra och var varken pigg eller särsligt glad över att lämna min varma säng för att göra sig klar att gå ut i det kalla vindervädret. Fast det var inte så kallt som jag hade tänkt mig så det var skönt det, solen sken och snön gnistrade.

Var på min gruppcoachning idag. Det var trevligt och samtidigt jobbigt att prata om självkänslan och självförtroendet osv , men det kändes skönt också att veta att man inte är ensam om att känna det man känner och man får ta del av andras tankar och känslor och man kan prata om sina egna med personer som vet hur det är. Så jag trivs jätte mycket och känner att det är vad jag behöver för att kunna gå framåt här i livet.

Och så när det var klart träffade jag på Amanda och Annika utanför ica, det har varit strömavbrott runt om i åkersberga nu på förmiddagen så de hade inte kunnat öppna butiken där Annika jobbar så hon och Amanda umgicks och inväntade att strömmen skulle komma tillbaka. Så jag gick in och handlade lite lunch och sedan vandrade jag hemåt , där det fortfarande var strömmavbrott och hade varit i hela två timmar så nu fungerar allting igen och jag sitter här och äter min lunch ^^ Ska alldeles straxt in på msn och prata med Lena och spela lite spel med henne på king så hehehe .

Idag brukar det ju vara kör på kvällen och Fredrik kommer och sover över, men idag är det ingen kör :(
Fast det är ju lika bra eftersom jag har ont i halsen men i alla fall lite synd :(
så senare ikväll vet jag inte vad jag ska göra, blir väl tv som vanligt. Som tur är går medium på torsdagar så :D

Nej nu ska jag inte skriva mer men jag önskar alla en trevlig torsdag!
/
Jessicka

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej :D

2007-11-15 @ 14:27:22
URL: http://flikkansros.blogg.se
Postat av: natta

tack desamma :D
idag har ja vart LEDIG ;D weeí

2007-11-15 @ 16:23:40
URL: http://nattapatta.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0