tihihi , flöhr <3

Hejsan.

J
a idag kommer min kära Jossan och hälsar på mig :D
Det ska bli jätte kul verkligen, det var såå himla länge sedan som vi sågs.
vi träffas inte så mycket längre som vi brukade göra förut.
Tiderna förändras ju tyvärr, men jag tycker att vi får ses så mycket som vi bara kan nu flöhr för jag saknar dig förmycket annars <3

Så det ska bli riktigt kul och mysigt.

Fast det hade varit så mycket roligare om det inte hade varit så att jag vaknade upp med inte bara bra nyheter utan att jag även fått ont i halsen :( Trodde det var något sådant som man känner när man precis har vaknat ni vet, ibland kan man ju få lite ont i halsen när kroppen inte har vaknat till . Men det har inte gått över, jag har ont i halsen.

Inte kul, har mått halvdåligt i en vecka nu så jag orkar verkligen inte bli sjuk nu :/ Fast det går väl kanske inte att undvika den här gången :( Som tur är så går man ju inte i skolan något mer, fast jag har ju börjat en kurs via arbetsförmedlingen nu som är på tisdagar och torsdagar så och det kanske inte är så kul att gå på dom om man är sjuk. Så jag hoppas verkligen på att jag inte blir sämre. Får käka alvedon och äta isbitar så mkt som jag kan och så kanske jossan är snäll och följer med mig och köper ett föråd med halstabletter :P .

Jag har annars haft en jätte rolig vecka, har träffat min kära Lena hela tre gånger den här veckan , helt underbart.
Var på bio tex. i Fredags , Jag , Lena och Thommy och såg äntligen Råttatoullie :D som vi redan bestämt sedan tre veckor tillbaks. Okej filmen kanske inte var den roligaste, men på några ställen i alla fall och det var helt klart en bra film men det var i alla fall jätte trevligt att umgås med er :D och eran nya bil var jätte fin tycker jag :D

hoppas vi ses snart igen Lena gumman <3

F
ast den här veckan som kommer blir kul :D tisdag och torsdag som sagt så ska jag till kursen.
Sedan är det ingen kör som är lite synd men kanske lika bra eftersom jag har ont i halsen.
Sedan vet jag inte så mkt mer vad som händer förutom att jag hoppas att jag ska träffa Stefan någon gång nästa vecka:D Väntar spänt på att han ska skicka svar på mitt mail vilken dag det blir.
Lite pirr i magen har jag såklart, men det ska bli jätte kul för jag behöver verkligen fler killkompisar och vi verkar tycka om samma saker på ett ungefär så bra vänner skulle vi säkert bli, men vem vet kanske blir det något annat.
haha ja ja nu ska jag inte skriva mer om något sådant ;D
Men det ska bli riktigt kul i alla fall :D

Nej nu ska jag göra lite annat innan jossan kommer , men ha en bra söndag allihopa och håll tummarna att jag slipper bli sjuk och jag skiter i vilket , jag SKA göra det som jag ska göra i nästa vecka oavsett!!
(fast, hihih det kan bli lite skönare utan halsont)
/Jessicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0