sjuk :/ , men det snöar :D

God morgon!

J
app idag mår jag dåligt verkligen, har ont i halsen och hostar, känner mig yr fast jag har som tur är inte feber och inte heller är man jätte snorig och det hoppas jag att jag slipper bli.
Och idag måste jag ju ut för jag ska på enskilt möte med min coach och en från arbetsförmedlingen idag på min kurs. Sen på torsdag är det gruppcoachning igen och vi har fått en läxa dit som jag också måste göra. Kanske senare idag. Jag vill inte vara sjuk! :(

Men idag snöar det! V
aknade av att jag såg snöflingor och snö ligger kvar på marken, väldigt härligt :)
Eller ja i alla fall när man är inomhus och eftersom jag är sjuk och måste tyvärr gå ut idag i kylan så är det väl sådär, men annars jippie, vi behöver snön så den lyser upp vårat mörka land igen =D

Nej jag har annat att göra innan jag ska iväg, jag ska inte vara där föränn vid ett , men jag vill ha god tid på mig :P
Ha en bra tisdag allesamman!

/ Jessicka

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig :)

2007-11-14 @ 11:12:18
URL: http://nattapatta.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0