Onsdag, tråk.

hej

J
upp, det jag hade tänkt göra på morgonen gick åt helvette eftersom jag försov mig till 11.10 och nu är jag inte ensam hemma längre.. suck , ja ja vad ska man göra..
hahaha snacka om tråkig dag idag.. ska fråga mamma om jag kan få baka eller nått nu efter jag har skickat iväg lite fler jobbsansökningar, kan ju inte sluta med det bara för att jag har fått skriva upp mig på en vikarie lista..

Mmm för i slutet av månaden, vilket är snart så kommer den där jvla skit saken igen som jag verkligen inte tycker om att göra , men måste man så måste man tyvärr.. och då måste jag ha sökt jobb.
Tycker man kan få ett eller vad tycker ni ? hahahha!! jaja, nu måste jag våga ringa runt också, men det kanske känns lättare nu när jag fått iväg det första samtalet.

Så mer än så tror jag inte händer idag, jag skulle ju kunna åka och kolla vart förskolan ligger som jag kanske eventuellt ska få vikariera på i nästa vecka , men jag gör nog det imorgon då någon kan följa med mig =)

Nej nu har jag annat för mig, ha en bra dag alla!
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0