oj vad tiden går fort, idag åker jag hem :(

Hej!

M
jo idag åker jag hem från gävle :(
Visst vill man stanna längre för jag har haft det sååå trevligt, men samtidigt så vill jag hem.
Jag saknar Jonas och Josefin och min älskade Mamma <3 saknar min kära Lena och Fredrik <3
Jag vill hem , det känns nu verklingen. Men jag trivs verkligen att vara här, jag kommer att komma till gävle flera gånger det vill jag lova. Tack för allting kära Carro och Eva, ni är underbara <3

Jag kommer sakna dig älskade Carro, vi har ju så jäkla kul tillsammans!
Men vi ses nästa år igen , det går foooort <3 älskar dig!

Nej nu ska jag borsta håret och fixa lite här och sedan väcka carro, men ha det så bra allihop!
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0