oj oj oj redan torsdag

hej alla!

J
ag hade det jätte jätte trevligt i gävle hos carro<3
Vi ses snart igen gumman :D
(Hinner inte skriva allt vi gjorde, men mkt blev det och jag har som sagt haft det jätte kul)

Idag var det tänkt att jag vid elva skulle vara nere på min coachsak som arbetsförmedlingen ordnat men nu så ringde min coach för ca en timme sedan och sa att hon tyckte jag skulle byta grupp för den grupp som började nu vid 09.00 pratar mer om det inre, självkänslan och sånt, vilket det var meningen att jag skulle arbeta med och få så jag kan få jobb så jag är överlycklig, fast jag missar ju ganska mkt nu men hon sa att det inte gjorde något om jag bara lixom är där en halvtimme och träffar gruppen så är det ett stort plus. och jag skulle ju endå vara där nere till elva så jag tänkte vara där till kvart i istället så är jag åtminstone med i en timme, för jag mår ju lite halv dåligt fortfarande för jag är tjock i halsen och lite seg för jag har fått på mig en liten förkyldning, men den går över.

Som tur var så fick jag pengar idag så imorgon ska jag ÄNTLIGEN gå på bio tillsammans med Lena och Thommy :D Vi ska se råttan, hahaa nej men disney pixars nya film, haha jag kan och vågar inte mig på att stava filmens namn men haha vi bestämmde att vi skulle se den för två veckor sedan den här veckan så det ska bli jätte jätte kul:D Vi hade jätte roligt igår också gumman när du och jag tillsammans med lillLena var på täby:D
Vi har inte skrattat sådär mycket tillsammans på jätte länge :D:D:D<3

Och ikväll blir det kör igen så fredrik ska komma hit, det ska bli så trevligt fast min hals hade ju kunnat vara bättre men det går bra i alla fall ska jag se. Får ta det lungt bara så jag inte blir hes.. hehe.
SÅ det var toppenbra också att jag fick byta grupp för då slipper jag att gå till fyra och fredrik kan komma tidigare så vi kan kolla på sex and the city boxen som han har fått låna , jippie :D

Oj jävlar nu måste jag klä på mig och tassa iväg.. önska mig lycka till ;)
/
Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0