mmm längtar tillbaka faktiskt,

mm hej hej.

Ä
r inte på något bra humör idag, inga jobb finns det.. alla ska det vara minst 1-2 års erfarenhet, eller så ska man ha värsta utbildningen.. jag orkar inte mer snart plus att man har världens tandvärk bara för att jävla visdomstand växer ... urk kan man inte bara få dö nån gång ?????????

Mmm livet leker ju verkligen, längtar ärligt talat tillbaka till skolan och jag kan knappt bärja mig tills jag kan börja på komvux till hösten.. VILL NUU!!!!

så ni som går i skolan, var lyckliga för det är inte lätt att få jobb ...

Orkar inte skriva mer nu, ha en bra dag !
/jessicka

Kommentarer
Postat av: Lena

hehe joho det är ganska lätt att få jobb. Man måste vara på och våga då är det inga problem!!
Ärlig, rak och bestämd då har man ju ett jobb, så så himmla svårt är det inte att skaffa sejj ett jobb om man verkligen inte satsar på ett mega jobb förstås. Men visst erfarenhet måste man ha men man har ingen erfarenhet om man inte fått prova på saker heller.

Tjingeling Gumman!!

2007-12-06 @ 07:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0