lördagkväll =)

hej alla!

J
ag hade det jätte trevligt hos jossan :D
Vi kollade på idol, larvade oss som vanligt och kollade på alfons åberg haha XD
sedan idag kollade vi vidare på alfons och spelade the sims och sedan åkte jag hem =)
Men vi får ses snart igen tycker jag allt flöhr (L)

Sen nu när jag har varit hemma och jag sjungit, ätit , kollat på deal or no deal, vart och handlat tillsammans med lillsyrran, bakat och ja nu sitter jag här =D
Imorgon om jag klarar av det ska jag iväg och kolla vart förskolan som jag har blivit uppskriven som vikarie hos ligger annars får jag ta den beskrivning jag fått av Lena och försöka hitta så gott jag kan när jag väl blir inkallad.
Får helt enkelt se för tänk om jag åker imorgon och så ringer dom inte nästa vecka ? eller tvärt om så åker jag inte imorgon så ringer dom och så kommer jag försent. jaja det ordnar sig alltid =)

Jaha jag vet inte så mycket mer vad jag ska skriva, hoppas ni haft och fortsätter ha en trevlig helg!
/jessicka

jag tänker på dig idag lite extra Diana, hoppas vi hörs imorgon <3
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0