haha börjar bli glömsk ^_^



God morgon kära bloggare och läsare!

H
ahaha nu börjar man bli gammal, är så glömsk, har totalt glömt bort att skriva i min blogg, haha tre dagar sedan nu jag skrev och det är meningen att jag ska skriva varje dag helst!! Haha ja men när man går in på datorn så brukar inte bloggen vara det man tänker på först tyvärr och sedan trillar det bort från huvudet.

Därför är det bra när man ska upp tidigt och har en stund över så man kan skriva blogg ostört för ingen är inne på msn, fast jag älskar att prata med mina vänner via msn men ja ibland är det skönt när det är lungt som sagt.
Haha och jag är riktigt dålig på att stava nu, jag kommer F* inte ihåg hur man stavar lungt <- är det så eller lugnt ?!
hahaha om jag minns något från svenskalektionerna så stavas det lungt men snälla nån, hjälp det är ju pinsamt!

Men nu över till något helt annat tycker jag hehe.
Ja varför är man uppe tidigt idag då? Jo som alla andra torsdagar så ska jag vara på coaching i gamla komunalhuset vid 09.00 - 12. 00. Det ska bli kul fast jag är ganska så trött men det går väl över när man får komma ut och få lite luft. Fast ja vädret hade kunnat vara bättre, snön som låg så fin på marken är bortsmällt tack vara det dumma regnet! Det är ju första advent på söndag, jag vill ha det vitt ute!! Jaja det viktigaste är i alla fall att det är snö på Julafton och är det inte det så kommer jag bli väldigt deprimerad känner jag..

Så är det kör ikväll också vilket påminner mig om att jag inte har pratat något med fredrik :S
Fast jag får ringa honom när jag kommer hem efter 12 nån gång, han kommer väl förmodlingen inte hit föränn vid 16 tiden ändå satt det är lungnans ;)

Och jag antar att det är många som redan har börjat julhandla ?
Önskar man kunde göra det samma men har man inga pengar till det än så har man inte.
Men jag vet nästan vad jag ska köpa till alla mina nära och kära så det blir nog inga större problem =)
Ska ialla fall julhandla med mamma vid ett tillfälle och sedan tillsammans med lillsyrran.
Hänger på Lena och Lena när dom ska iväg och handla julklappar på tisdag om jag hinner ifrån
min coaching och om jag har bussremsa till det, vet ingenting just nu hehe.

Nej oj oj titta på kl jag måste börja fixa iordning mig och klä på mig ytterkläderna och traska iväg.
Har lite planer eventuellt för helgen , men dom skriver jag om imorgon!

Tjingeling och ha en fantastisk torsdag!
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0