fy fan ..

Gud vilken jävla morgon!

K
an inte sova för jag blir så arg...
Och inte kan jag skriva om det heller... GAH!!!!!!

Hur som helst så kan jag inte sova och det beror på det jag inte tänker skriva om och att jag fick min mens igår och kan inte sova mer för jag har, inte mensvärk men ont i mitt bäcken för att mensen är jätte konstig den här månaden, det är som den precis har tagit slut .. jaja jag säger att den inte har kommit igång riktigt än och det är skit jobbigt.
Speciellt med hormonerna , fan jag fick bädda på soffan inatt för jag klarade inte av att sova skav med fredrik för jag höll på att svettas ihjäl plus att när man har en liten yta att ligga på så får man så jävla ont .. så det kan vara därför och soffan är precis inte den skönaste platsen att ligga på . Men man uppoffrar det eftersom kören är värd det =)

Idag ska jag i alla fall få komma bort hemifrån en natt vilket blir riktigt skönt.
Ska till Jossan :D Så det ska verkligen bli kul :D:D

Nu orkar jag inte skriva mer eftersom kl bara är 07.44 och jag somnade vid 02.45-03.00.
Ha en trevlig helg allihopa!
/Jessicka

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Ha en fin fredag! ♥

2007-11-23 @ 07:46:08
URL: http://classiiic.blogg.se
Postat av: diddi

det du inte kan skriva om har det med det vi pratade om då vi sågs att göra? du vet att du kan prata med mig gumman. Puss och kram

2007-11-23 @ 15:42:44
URL: http://diddi82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0