Friday 16th haha xD

hejsvejs i lingonskogen xD

H
aha, hade varit roligare om det hade varit den fredag den 13 men jag har alltid så tråkiga rubriker när jag ska skriva min blogg så nu var jag tvungen att skriva något annat haha xD
Jaha Fredag vad händer idag ? Ingenting, absolut ingenting och det är jääääätte skönt för jag är helt slut.

Halsen irriterar fortfarande och det gör ju att man blir ganska trött i kroppen så det ska bli skönt att bara få vila sig den här helgen. Okej, jag hade vilohelg förra helgen också, men det är sällan jag har två helger i rad då jag får vila.
Men man vet ju aldrig, kanske det händer något, någon kanske ringer och vill göra något och då kanske man händer med på det , vem vet. Är ju precis inte rik heller men haha i alla fall :P

Blev ifs bjuden till Diana nu i helgen men jag måste ju vila, kanske jag kan sova bort skiten jag har och bli frisk och kry igen. Och då kanske vem vet jag åker till Diana, men annars så ses vi någon annan dag eller hur gumman ?:D

På onsdag i alla fall ska jag träffa Maria (blomman) och ta en fika. Det ska bli trevligt, det var länge sedan man träffade henne så ja prata ikapp sig lite om vad som har hänt på senaste tiden. Och sen på tisdag och torsdag så har jag ju min gruppcoachning så det blir något att se fram emot också, plus att jag fått en till läxa till det som jag ska göra så det blir lite fullt upp :)

Men jag hoppas verkligen att jag kommer få träffa Lena något nästa vecka om hon har tid, saknar henne.
Det är inte klokt, vi sågs förra veckan men jag saknar henne i alla fall. Fast det kan ju bero på att hon är min bästa vän och att vi alltid har så kul tillsammans men det har jag ju med alla mina vänner men ja så är det bara :D
Synd att vi inte hann att prata idag på msn, men jag sov ju så pass länge så :(
Men vi hörs nog på måndag innan du slutar gumman :D:D

Så nu tror jag att jag inte har så mycket mer att skriva men vi hörs väl snart igen, trevlig helg!
/Jessicka

Jaha, om du inte vill svara när jag skriver så antar jag att
vi inte kommer att ses. men det var kul å pratas vid!

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej gumman!
Trist att du inte får svar! Ta du en vilohelg denna helg, vi kank ju se om vi kan ses i veckan o kanske gå o fönster shoppa lite i stan? Om vi har bra väder o så förstås, annars kan jag säkert få låna lite pengar av Raul så kan jag bjuda på en fika så kan vi sitta och prata lite skit och titta på folk som irrar runt :P

Puss och kram gumman

2007-11-16 @ 18:58:36
URL: http://diddi82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0