YES vikariat, ÄNTLIGEN LITE JOBB :D:D

Oj jag har inte skrivit i bloggen sedan nån gång förra veckan, det är inte klokt!
Men det har varit så mycket så jag har inte hunnit + att jag inte har fått ha datan :/
Men nu skiter vi i det och går vidare med det som är nu :D

JAG HAR BLIVIT VIKARIE PÅ EN FÖRSKOLA I TÄBY, KOMMER JOBBA DEN HÄR VECKAN VAD JAG VET 3 DAGAR OCH DET ÄR JÄTTE STORT FÖR MIG!!

E
n av dom som jobbade där på den avdelningen som jag var på igår gav mig värsta berömm !
Hon sa att " man märker när det är rätt person och du verkar vara en jätte bra och trevlig tjej, du tar insiativ och pratar med barnen och man ser på dig att du gillar vad du gör och barnen gillar dig, så jag hoppas att du vill komma tillbaka"

Det är helt sjukt! Jag har ALDRIG och då menar jag aldrig fått så bra feedback på en förskola när jag har varit ute på första dagen!! Aldrig och nu jobbar man och tjänar pengar på det också och ska synas och få bra credd så jag är så jävla lycklig så ni anar inte!! Och det är verkligen kloka och helt underbara barn och personal på den förskolan så ja jag är jätte glad!

En annan sa också att detta kan leda till ett längre vikariat och det är ju jätte bra för mig som behöver all erfarenhet jag kan få plus att jag får tjäna egna pengar !! hihii =D

Chefen kom in också och presenterade sig för mig och nästan direkt sa hon att "vi behöver dig imorgon igen om du kan, för en annan avdelning behöver hjälp" : jag bara haha ja men gud ja det kan jag!! Hahah XD
Jag  trodde inte att det skulle gå så lätt men ja :P Så nu är jag "nyanställd vikarie" enligt papperna jag skrev på igår :D hihihi och en sekretess som gäller i 70 år . haha :O XD

Så ja idag ska jag jobba också då da från 10.45 - 16.00, det var egentligen tänkt att jag skulle ha följt med Lena och Lena ( Ja båda heter lena så ni vet att jag inte upprepar mig) och handla julklappar i täby idag, men eftersom jag jobbar så hinner jag ju tyvärr inte det :( Det hade varit kul , men ja sånt är livet :(

Men idag efter jag slutat ska jag möta upp lillsyrran i täby och sedan åker hon och jag vidare in till stan för vi tänkte att vi åker och handlar julklappar vi istället för det var redan tänkt att vi skulle göra det. Men jag kommer vänta med att handla julklappar till Jonas, Josefin(mina syskon) och till Lena, för de ska jag handla tillsammans med mamma i täby efter den 18;e =D hihhi ;)

Nej nu ska jag hinna kolla lite annat innan jag måste ner till tåget , men alla får ha en toppen Tisdag så hörs vi snart igen :D

Tjineling!
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0