torsdag = Jobb, Fredrik kommer och KÖR :D

Godmorgon kära bloggare/Vänner!

H
oppas allting är bra med allihopa ?
Med mig är det bara bra fast jag är lite trött i kroppen eftersom jag har gått hemma i 6 månader så det är värsta omställningen för mig att jobba nu, kroppen tänker shit nu ska hon röra på sig igen haha XD
Hehe men förutom det så är jag glad och pigg och ska jobba idag också fast på den avdelningen som jag var på först, alltså i måndags. Ska jobba från 10.00-15.00, jätte kul för jag gillar verkligen den avdelningen :D:D:D

Sedan efter det så ska jag åka hem till å-berga och möta upp min kära Fredrik eftersom det är kör idag :D
Vi ska kolla på avsnitt från första säsongen av sex and the city för han har köpt alla säsongerna :D hihi så det ska bli kul. Vi skulle ha kollat på fler avsnitt hela dagen idag var det tänkt från början men nu jobbar jag ju så det går ju tyvärr inte. men det får bli någon annan dag =)

Tänk vad tiden går fort ? Nästa vecka är det Lucia och på söndag nästa vecka är det dax för Julkonserten, ska man stå och sjunga de fina sångerna tillsammans med resten av kören :D Ska bli toppen kul men lite nervig måste jag ju erkänna att det är jag allt =) hihih men förväntans full :D

Hehe nej nu ska jag göra lite annat som vanligt innan jag ska klä på mig och gå till tåget.
Ha det gött allihopa!
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0