nu är julen över, igen :P



hej hopp !

J
app nu är julen över, fast det var den redan för mig innan idag men hehe i alla fall (=
Tänk att tiden går så fort alltså ? Haha okej nu pratar man bara om 3 ynka dagar men tänkt att 3 ynka dagar kan gå så fort. Jag menar liksom - POFF , borta , solong ! :P

Hehehe jaja men nu har man nyår att se fram emot, ett nytt härlig år får man hoppas med nya möjligheter =)
Ska i alla fall åka till Liselotte och Marcus och fira nyår med dom och några andra till :D
det kommer verkligen bli hur kul och mysigt som helst , jag längtar!! Åker redan på söndag ;)
SMÅLAND; HERE I COME AGAIN ;)

Idag ska jag med min mamma till centrum, vi ska sätta in pengar så räkningar kan bli betalda och sedan tänkte jag kolla lite om de har någon rea på brallor( okej inte för att jag har råd i alla fall, men det är kul att bara dräggla lite)och sen ska jag antingen idag eller imorgon göra ett samtal som måste göras .
Men det beror helt på hur lång tid det tar idag :P
hehe ska ju göra fyllda pannkakor idag också, vilket aldrig blev av igår.

För igår var jag med Rebecca, hon hade köpt julklappar åt mig som jag fick , två par strumpor och ett jätte gulligt halsband så tack så jätte mycket för dom, blev jätte glad <3 Och sedan så kollade vi på hennes julklapp som hon hade med sig. Hahaha the simpsons movie :P Hade allmänt skit kul som vi alltid har! Vi måste ses innan du åker tillbaka till England sen gumman min !!

Nej nu har jag som alltid saker att göra , haha finns det verkligen inget annat som man kan skriva i slutet av sin blogg ? ? hahahahahaha!!! Avslut är jag inte bra på..

Chiao!
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0