Lördagsgodis med wii :D



God förmiddag alla kära vänner och bloggare!!


J
app igår var man iväg på inspelningen av det nya programet  "spelling bee", sedan vet jag inte om jag får yttra mig mer om det på internet, vill inte få på mig någon som jobbar bakom det eller så satt jag blir anmäld men hahahahah!! ja :P Det var sådär, det var mycket väntetid och jag fick ingen cigg på 5 timmar och jag mådde ju inte så förskräckligt bra heller så det får ett helt okej allt som allt, programet verkar ändå vara bra faktiskt =)
Så vi får se när det visas om man syns i tv då da ;)

Hade det trevlig i alla fall tillsammans Med Lena m.f (:
Kom hem typ ja runt 00.12 sisådär och sedan kunde jag inte sova, blev övertrött på något sätt så jag satte mig i soffan med mamma och syrran och kollade lite på tv och pratade om lite saker och sedan började en slags skämtfilm om dracula och den var skit kul , en äldre film som påminner mig om mel Brooks "dracula död men lycklig" - som jag älskar och den här var nästan inget undantag, den var skit kul XD
(kan ju även ha varit för att jag var så pass trött men det lär vi ju aldrig få reda på..)
Och sedan efter den så busade jag med Josefin och höll på att driva henne till vansinne och sedan gick jag och la mig efter en cigg och att ha tvättat bort sminket och borstat gaddarna :P

Men nog om gårdagen, nu är det dagen idag som gäller :D
Idag ska jag åka till Fredrik och som jag skrev i ett tidigare blogginlägg så ska jag äntligen få spela Nintendo wii tillsammans med honom ! hihih , toppen kul för fan vad jag har längtat alltså, hoppas att det är så pass roligt så jag kan köpa en sådan konsoll själv någon gång =) hahaha jag låter som en liten unge på julafton, hur kan en tjej på 19 vara helt galen i att ha massa tv spel som hon ändå kommer vara urusel på att spela?
(och då talar jag enbart och endast för mig själv, hihi)
men hur som helst så kommer det bli en trevlig kväll tillsammans tror jag nog (=

Den enda nackdelen är att jag vaknade så pass sent idag och att Fredrik slutar inte föränn 14.00 idag så och det går inte många bussar alls till Fredrik så min buss går inte föränn kl. 17.50 och då är jag framme hos fredrik vid 18.34 :( och vi måste upp tidigt imorgon för då är det dax att sjunga i kyrkan! Men Vi får det kul i alla fall den tid vi har tillsammans så , utan tvekan :D

Så nu tänker jag sätta fart, ska in i duschen, fixa mig, äta och packa och lägga fram allting till imorgon så ja om jag inte hinner skriva min blogg imorgon så  ÖNSKA MIG LYCKA TILL FÖR IMORGON :D
 /J
essicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0