Julhandel med mammi :D

God morgon i vårat kalla land!

J
a idag ska man handla de sista julklapparna tillsammans med mamma i centrum =)
Jonas, Josefin, Fredrik och Rebecca är de som jag har kvar att köpa till + att jag ska köpa en julklapp till både Diana och Raul. Sedan är man klar med julhandeln så det är jätte skönt =)

Igår var man och böt julklappar med Lena och umgicks lite på hennes jobb :D
Det var kul att träffa dig igen gumman och förlåt för missförståndet ( eller vad jag nu ska kalla det) på mitt blogginlägg)
Och du behöver inte vara orolig för julposten som du skulle skicka som jag råkade få med mig, jag postar det och hoppas det hinner komma fram till Jul :D <3

Nu snart ska man ut i det kalla vädret för att bege sig till jobbet för det kommer före julhandeln med mamma och sedan efter jobbet ska jag träffa min coach från gruppen jag gick i innan jag blev vik eftersom jag var arbetslös och ja så man hade någon form av liv . Ska lämna en cd-bok som jag fick låna av henne och så ska jag säga hej då till henne och tacka henne för det hon gjort för mig de gånger som jag var där för den "kursen" slutar nu på torsdag.

Åh.. jag slutar liksom 15.30 och min buss går 15.27 så jag måste be dom att jag får sluta 15.20 istället så jag slipper att stå ute i kylan och vänta på bussen som går 15.57, men det borde jag få, jag kan tillochmed jobba till 15.40 imorgon om det skulle vara så att jag ska ta igen tiden så. Idag är det en ny avdelning jag ska jobba på också men jag har träffat de som jobbar där ändå nu innan för barnen har raster samtidigt så det ska nog gå bra fast det är nya rutiner såklart men ja det kommer gå bra, de är så trevliga så och hon jag pratade med igår lät så glad och trevlig ( som jag redan tyckte att hon var från innan) så ja det ska bli kul förutom att lära sig 20 namn till hahaha xD fast det lär jag ju få kläm på innan veckans slut förhoppningsvis.

Det enda som är lite jobbigt är att jag har ont i mitt bäcken + att jag har en konstig mens den här månaden så det är lite jobbigt, men efter nyår måste jag boka en tid hos min kiropraktor =)

Ne nu börjat klockan ticka och jag ska kolla annat som vanligt innan jag ska klä på mig men jag vill önska alla en trevlig dag! PÅ ÅTERSEENDE ;)
/ J
essicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0