jobb idag med =)

Godmorgon allihopa!

H
ahaha jag har typ ont i varenda liten muskel över benen så det inte är klokt!
haha min kropp har inte blivit van än med förskoleverksamheten för det var ju ett bra tag sedan + att jag typ bara har suttit här framför i 5 ½ månaders tid så hahaa XD Nej men det är bara att ta alvedon och ge sig iväg till jobb när de ringer =) Ska jobba från 10-16.15 eller 16.30, beroende på =)

Superduper bra och tänk vad det gick fort och beröm får man och jag verkar vara omtyckt av barnen så ja det här gör mig inget om det blir ett långtidsvikariat :D:D
Fast jag måste ju söka andra jobb undertiden eftersom det är ju så att jag ska ha ett halv,del eller heltidsjobb.
Men det här är ju värsta ögonblicket för mig faktiskt eftersom detta ger erfarenheter och erfarenhet leder till referenser och detta kan i sin tur ge ett gott ryckte = JOBB!

Jag kan inte vara mer lycklig.
/Jessicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0