Idolfinal i kväll :D

Hejsan alla bloggare/Vänner och andra som känner att de vill läsa min blogg =)

J
ag hoppas att alla mår bra ? Men vad bra att ni mår bra haha själv är man trött men mår bra i alla fall =)
Jobbade igår som ni säkert läste i min blogg då och sedan efter det mötte jag upp Fredrik och vi gick hem och åt middag och sedan hann vi kolla på 2 avsnitt av sex and the city från hans box innan vi skulle gå till kören.
Det gick inte bra att sjunga igår , men precis i slutet så gick det hur bra som helst och ja då skulle vi ju inte sjunga något mer :/ Det är typiskt min tur! Hehe men det var roligt i alla fall och sedan gick vi hem, köpte coca cola på lillan och glass och satte oss och kollade vidare på de sista avsnitten av sex and the city.

Igår när jag skulle till jobbet så ringde de från den andra förskolan där jag skrivit upp mig som vikarie först av alla och ville att jag skulle komma och jobba, men jag var ju redan bokad så jag kunde ju inte , men sedan när jag var på jobbet under eftermiddagen så ringde de dit och frågade om jag ville jobba imorgon , dvs idag antingen på en annan avdelning eller på småbarnsavdelningen och då skulle jag ha börjat vid 9.00 så jag berättade som det var att jag skulle på kör och har en vän som sover över för hans buss inte går på kvällen så jag tackade nej.

Men jag sa till dom att de kunde ringa på måndag ifall de behövde hjälp eller något gång nästa vecka för då är jag ledig och då lät hon jätte glad och sa att ja det kommer vi säkert att behöva så det gör jag nog , var beredd =)
haha så ja nu går det bara undan och det är ju strålande, speciellt som att jag får visa upp mig lite överallt och det kan leda till jobb, jobb och mera jobb!!!

Och där jag var igår sa dom att om jag trivdes och ville så skulle jag vara högst upp på viklistan och den de ringer allra först när de behöver hjälp för de gillar mig och barnen med och då sa jag SJÄLVKLART!! Jag trivs jätte mycket där och det är världens chans för mig så hur skulle jag kunna säga nej till det liksom ?! Haha aah jaa härligt ! :D
Men det känns skönt att få vila idag, speciellt som kroppen inte har kommit igång riktigt än satt, men vi får se då om de ringer nästa vecka, jag hoppas ialla fall det. Men det blev åtminstone 21timmars arbete den här veckan :D

Idag är det IDOLFINAL också! Hade varit coolt att vara där live på globen, men när biljetterna släpptes så hade jag inga pengar till det och jag det inte nu heller så det är ju fan första parket hemma i sängen framför tv:n :D
Jag tycker både om Marie och Amanda men jag har från typ start diggat Amanda mest av tjejerna så jag måste ju säga ; GO AMANDA!! Marie ja hon har mycket bra röst och kan sjunga strålande vackert när det är balader, hon är lix den typen av tjejer, lite för vanlig. Men Amanda har en unik röst och väldigt ovanlig, hon är en egen sort och det gillar jag så Ja hejja Amanda!!!

Nu till något helt annat, bloggen blir lite lång idag men jag vill bara avsluta med att publisera ett fjortis test som min kära flöhr isisterade på att man skulle göra så här kommer det på blogg också :


[] Du har fler än 10 nagellack?
[ ] Du har en parfym som kostade mer än 500 kr.
[x] Du har eller har haft lösnaglar. (haft)
[x] Du har en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn.
Totalt: 2

[x]Du har färgat håret.
[ ]Du brukar säga "blonda"saker.?
[ ] Du har alltid din mobil med dig.
[ ] Du dansar vilt när du är ensam hemma.
[ ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad
Totalt: 1

Du älskar:
[ ] Glitter
[x] Färgen rosa
[x] Shopping
[x] Dekorationer
[ ] Speglar
[ ] Skolan
[ ] Enhörningar
[x] Disneyfilmer
[x] Ljus
[x] Blommor
[x ] Mjukisdjur
Totalt: 7

Du shoppar på:
[ ] C&A
[ ] Pimkie (wtf is that?)
[ ] Victoria's Secret (skulle vilja om de hade pengarna, mmmh.. underkläder!
[x] H&M
[ ] New Yorker
[] Gina Tricot
[ ] NK
[ ] Top Gun
[ ] Taily Weijl
[ ] Bijou Birgiette
[ ] City Girl
[ ] Adidas
[ ] Madonna
Totalt: 1

Du säger ofta:
[ ] Whatever
[] Oh my god!
[x] Vet inte
[ ] Cutie
[ ] Hot
[x] Visst
[x] Säkert
[x] Ursäkta?
[ ] Fabulous
Totalt: 4

Du läser:
[ ] Cosmopolitan
[ ] Glamour
[ ] Marie Claire
[ ] Elle
[ ] Teen Vouge
[ ] Bravo
[ ] YAM!
[ ] Wendy
[ ] Bravo Girl
[ ] Popcorn
[ ] Star Flash
Totalt: 0

Du älskar dessa filmer:
[ ] Elizabethtown
[ ] Girls Club
[x] Freaky Friday
[ ] She's all that
[] Bring it on
[ ] Sweet Home Alabalma
[x] Mean girls
[ ] Just My Luck
[ ] John Tucker Must Die
[ ] Centerstage
[ ] Girls United
[ ] How To Lose A Guy In 10 Days
[x] Mona Lisas Smile
[ ] My Girl
Totalt: 3

Du brukar kolla på:
[ ] Lost
[] America's Next Top Model
[] project Runway
[xDesperate Housewives
[ ] The Simple Life
[ ] Men In Trees
[ ] 8th & Ocean
[x ]Grey's Anatomy
[x] IDOL
[ ] Laguna Beach/The Hills
[ ] Nip/Tuck
[ ] Gilmore Girls
[ ] One Three Hill
[ ] Heroes
Totalt: 3

Du gillar:
[ ] Paris Hilton
[ ] Jessica Simpson
[x ] Mariah Carey
[x ] J-Lo
[ ] Britney Spears
[x ] Beyonce Knowles
[x] Christina Aguilera
[x] Hillary Duff
[x] Lindsay Lohan
[x] Gwen Stefani
Totalt: 7

du är fjortis om du har mer än 48 poäng
totalt: 28

Jag är INTE fjortis!!! - Haha!
Lycka till ni andra ;)


OCH SÅ VILL JAG ÖNSKA ALLA EN TREVLIG FREDAG <3
/
Jessicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0