Hejhopp

Hej, kom inte på nån rubrik så det fick bli hejhopp!

S
itter här och tråkar, är förjävla trött idag alltså så det inte är sant.
Varit hos Diana och sov där från lördag tills igår och idag är jag så trött, somnade inte föränn sent ändå men som tur är så ringde dom från förskolan jag jobbade på förra veckan och ville att jag skulle jobba, tisdag, onsdag och eventuellt torsdag så jag får mig en vilo dag idag i alla fall =)

För den här veckan blir fullspäckad.
Först ja ska man jobba, körövning imorgon från 19.30-22, Lucia och då fyller Jossan år ( skulle ha följt med henne på krogen men jag har ingen bussremsa och inga pengar så det sket ju sig) så jag är bjuden till luciafika till Diana då vid 18.00 och då kommer hennes kille och hämtar upp eftersom jag inte kan ta mig till dom komunalt(Jätte snällt av dom verkligen), sedan på Fredag ska jag med lena m.f. på inspelning av en ny serie som ska gå på tv, vet inte vad den heter men ja ska bli kul i alla fall och sedan på lördag ska jag till Fredrik och sova över :D vi ska spela Nintendo wii och ha det mysigt och på söndag är det dax för julkonserten med kören i österåkerskyrka så det är toppen :D
Ska verkligen bli kul men efter den här veckan lär ju jag vara helt slut XD

Nu orkar jag inte skriva något mer men ni får ha en trevlig måndag!
/Jessicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0