god fortsättning allihopa!

Hej och godmorgon! :D

H
ehehe ja jag kom aldrig in på internet igår fast jag ville men som alltid så är datorn upptagen så ja istället för god jul på julafton så får det bli god fortsättning på juldagen ;)
Hoppas ni hade en trevlig dag igår ? Det hade jag i alla fall förutom vissa saker som gör mig väldigt ledsen och orolig. men jag har mycket i mitt liv att leva för så jag ska egentligen inte behöva bry mig .

Ja men hur som helst så var det en mysig jul tillsammans med min familj och vi åt gott och kollade på kalleanka & karl-bertil på tv och så efter kalle öppnade vi julklapparna - TACK FÖR ALLT FINT JAG FICK MIN ÄLSKADE FAMILJ och mina KÄRA VÄNNER. Tack Carro,Fredrik, Lena och thommy , Diana och Raul för de fina julklapparna <3

Nej nu orkar jag inte skriva så mycket mer , idag gäller det mest bara att kolla på film och senare ska vi ut och handla . Och just ja såklart, det blir mer julmat ;)

TJAO!
/Jessicka

Kommentarer
Postat av: Minna

God fortsättning :)

2007-12-25 @ 10:13:10
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Diddi

God fortsättning gumman!
Nu blev jag ju lite orolig av att läsa din blogg..vill du prata om det du blev ledsen o orolig över? Du vet att jag finns här gumman, bara att höra av dig tid o otid på dygnet. Men för dig finns ingen otid, ring du mitt inatten om du vill det. Vi finns här för dig dygnet runt året om!

Tusen tack än en gång för julklapparna vi fick av dig! Ljusen var jätte fina, så fina att min mamma försökte "stjäla" med sig dem hem. Hon ville också ha såna. Så man kan kanske få veta var du köpt dem?
Många pussar o kramar till dig gumman!

2007-12-26 @ 09:33:06
URL: http://diddi82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0