Glad Lucia och grattis Jossan 19 år <3

Hallå!

Vill börja med att Gratta min kära Jossan på hennes 19 års dag idag, på lucia och allt ! Grattis grattis och ha en underbar dag gumman <3

Sedan vill jag önska alla andra en glad Lucia!

Ja nu över till annat..

S
kulle ha jobbat idag men har haft feber i natt, vaknat av och till och mått skit, vaknade upp jätte trött, ont i halsen och ja allmänt skit sådär så idag fick jag ringa och tala om att jag var sjuk, pinsamt att vara vikarie och behöva sjukanmäla sig men vad ska man göra.. jag är ju en vanlig människa som blir sjuk jag med så och speciellt när jag inte har hunnit bli "imun" mot förkyldningar. Ja man kan ju lätt bli förkyld på en förskola men det är nog inte bara det utan det här jäkla vädret som går upp och ner hela tiden. om det ska vara kallt så ska det vara det också nu annars blir jag tokig alltså!!

Men men jag ska endå jobba nästa vecka satt , tisd-torsd på en annan avdelning.
Shit 3 avdelningar har jag varit på då, jag är populär säger vi hahaha xD
Men ja idag får jag vila så gott som jag kan så jag blir frisk och kry för imorgon ska jag på inspelning med ett par människor och på lördag ska jag sova över hos fredrik och då ska jag ÄNTLIGEN få spela NINTENDO WII!
SOM JAG HAR LÄNGTAT! hihih då blir det wii sports, resident evil-umbrella corperation och marioparty 8 (=

Och sedan gäller det på söndag, då är det dags för JULKONSERTEN!
tillsammans med kören och min kära mamma och Fredrik. Kommer bli jätte kul men riktigt nervigt.

N
u ska jag kolla lite annat, söka några jobb och sedan gå och lägga mig igen, måste vila mig ju!
/Jessicka

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha vad kul att jag får vara i kategorin " några människor " hehe Tack tack!!

2007-12-17 @ 06:24:15
Postat av: Lena

Haha vad kul att jag får vara i kategorin " några människor " hehe Tack tack!!

2007-12-17 @ 06:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0