gick bra (=

God morgon alla!

D
et blir ett kort inlägg idag för jag har mycket att göra idag ( skönt att jag ringde och sa att jag inte kunde jobba idag för då hade jag inte hunnit ett enda dugg av vad jag behöver göra idag, men jag ska ju jobba ti-tors i alla fall så lite pengar får man ju tjäna den här veckan också ^^ )

Gick i alla fall jätte bra i kyrkan igår på föreställningarna fast jag var så jäkla nervös.
Sedan så fick jag sjunga solo med den andra Jessica , haha Jessica och Jessicka ;) haha !
Vi var så jävla bra ;) heheehe ja men kul och rösten höll och idag är jag helt slut.
BRA JOBBAT FREDRIK, MAMMA, JESSICA och JAG SJÄLV <3 + ALLA DE ANDRA !

Idag som sagt blir det mycket som händer, först nu har jag sökt jobb, kollat lite på mina sidor och snart ska jag gå och väcka Fredrik så vi kan äta frukost, sedan ska jag lägga in mina kläder och plocka upp på rummet för sedan kommer hemtjänsten. sen ska jag åka till Lenas jobb och byta julklappar, sedan till ams och skriva ut jobbsansökningar, sedan gå till mitt favoritställe (inte) och hem sedan för att ringa min coach eftersom jag missat och kommer missa dessa möten på tis-tors eftersom jag jobbar och det är avslut då och jag vill ju träffa henne + att jag har en cd - bok som tillhör henne , sedan så kom min Kära Rebecca hem från england i Fredags och hon ringde mig igår så vi ska ses senare ikväll, eller ja efter 4 tiden någon gång och sedan lär ju jag vara helt slut och så ska jag jobba imorgon!!! <_>

Hahaha nu blev det ett långt inlägg i alla fall men nu säger jag dudelu! ;)
/ J
essicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0