Fira Diana :D



Hej och god förmiddag alla bloggare och mina kära vänner!

J
a idag vaknade man snorig :/ men det värsta har gått över men jag är ganska seg tyvärr men ja det är ju förkyldningstider nu så det är bara att acceptera att man lätt kan bli förkyld. Ja speciellt som man jobbar på förskola med massor av barn som får på sig sjukdomar lätt.

Men vilket som och hur som helst så ska jag åka och fira Diana för imorgon fyller hon 25 :D
Det ska bli trevlig och mysigt , ska snart åka till henne lite tidigare än det var tänkt för jag trodde jag skulle behöva tvätta kläder idag men jag behöver inte det så =) hehe. Så var inte rolig gumman ,snart kommer jag :D
Fast först måste jag göra ett litet ärende i centrum och efter det ska jag åka så fort som jag kan .

Imorgon ska jag till gröna lund´s julkmarknad tillsammans med Fredrik så det ska bli riktigt trevlig fast jag mår som jag mår, men jag kan ju andas ut sen under julafton och juldagarna så =)
Och på nyår åker jag till Liselotte och Marcus och firar nyår med dom :D Ska bli kul =)

Och så ska jag och Fredrik åka på gratis kryssning som han fått av hans farmor, det ska bli riktigt trevlig (=
Ska vi ha en dag tillsammans så det kommer bli riktigt trevlig med god mat och så får vi dansa lite ;) haha.
och så kanske jag ska jobba den 2-4 januari men det var bara kanske så vi får väl se (=
Så "julledigheten" blir roligt faktiskt (= Ser fram emot allt :D

Sedan vill jag ge en liten hälsning till min kära bästis Lena som har jätte ont i sin axel och har haft det nu ett tag:
jag hoppas att du snart blir bättre gumman och att allt går bra idag som du har att göra och att du får en bra helg :D Jag tänker på dig ska du veta !  och Dessutom att du och thommy har fått lägenheten i åkersberga :D Återigen grattis till er , jag är så glad för eran skull!!! :D:D:D DÅ kan vi ses oftare också hehehe.
Så hörs vi på julafton - Pusss på diig (L)


Så ha en riktigt trevlig helg alla så skriver jag så snart jag kan igen :D
/ Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0